Wysłany: Sro Cze 06, 2007 4:37 pm Temat postu: Jak sie kreuje marke miasta - audycja w III PR
Dzis (2007-06-06 w programie III Polskiego Radia o 21:05 bedzie audycja jak w temacie a wypowiadac sie beda osoby zajmujace sie kreacja marki pod nazwa "KRAKOW".
Marka i doswiadczenie mowia same za siebie.
Ja bede sluchal i polecam tez innym zainteresowanym rozwojem turytyki w naszym regionie.
Jak si? kreuje mark?. Audycja w radio to dla wielu stanowczo za ma?o .
BTW Za tydzie? nast?pne zawody cyklistów. Jazda indywidualna na czas na odcinku Skar?ysko Ko?cielne - Kierz - Skar?ysko Ko?cielne (16 czerwca), a w dniu nast?pnym nocne kryterium uliczne w Skar?ysku - Kam. Nic ju? wi?cej nie mówi?, chyba to wielka tajemnica. Do tej pory o imprezie wiedz? tylko bardzo nieliczni, wtajemniczeni,.... w ogóle gadu?a ze mnie,.... sorry
Z powodow niezaleznych odemnie przesluchalem 3/4 programu.
Wnioski ktore do mnie dotarly:
- trzeba wiedzec co sie chce sprzedac!
- powyzsze wskazuje komu - jakiemu turyscie!
- promocja turystyki to miejsce (kultowe - trzeba byc) ale przede wszystkim to wydarzenia lub ciag/cykl wydarzen!
- promocja turystyka nastawiona na wszystkich turystow to slepa ulica!
- promocja turystyki musi byc w kazdym milimetrze dzialan (od plotki az po plot).
I tak sobie mysle w kontekscie organizacji przez nasz wortal Pikniku Archeologicznego RYDNO 2007 ze jest to dobra droga. W trakcie pikniku padly slowa archeologow (ktorych oprosilismy o udzial) ze 1 raz w roku to za malo - i moze mieli racje. Czesciej (na wiosne i jesien) i z nastawienie na prezentacje tego co wiemy jaka wielka wartosc posiada - czyli RYDNO.
Inne co morzemy promowac to turystyka przurodnicza. I tu prace badawcze Andrzeja oraz innyc osob (Piety, Lipowe Pole, ?winia Gora) to jest na atutu. Wytyczanie sciecek edukacyjnych, baza ludzi ktorzy moga ciekawie te sciezki opisac, przykladowe zdjecia tego jak to sie prezentuje.
Nasz turysta to turysta chcacy sie dzowiedziec i zobaczyc jak wyglada sposcizna paleolitu oraz interesujacy sie dzika przyroda. Zazwyczaj sa to turysci wymagajacy duzej i fachowej wiedzy - dobre opracowania; oraz ludzie ktorzy chca byc poprowadzeni za reke. Finansowo prawdopodobnie srednia polka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach