Wysłany: Pią Cze 12, 2009 10:32 pm Temat postu: pomoc w pisaniu pracy- atrakcyjno? turystyczna Skar?yska
Witam wszystkich jestem nowym u?ytkownikiem portalu wiec si? przedstawi?: na imie mam Micha? i jestem studentem Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach dawniej Akademi ?wi?tokrzyskiej, zabieram si? w?a?nie do pisania pracy licencjackiej na temat atrakcyjno?ci turystycznej gminy Skar?ysko-Kamienna. Na tej stronce mo?na znale?? wiele ciekawych informacji dotycz?cych turystyki w Skar?ysku aczkolwiek chcia? bym sie zwróci? z pro?ba do forumowiczów o pomoc, potrzebuje informacji na temat gdzie moge znale?? literatur? przydatna przy pisaniu pracy, a szczególnie o tytu?y pozycji których powinienem szuka?. Przyda?y by sie te? mapy gminy najlepiej w wersji elektronicznej. Je?li kto? by?by w stanie mi pomóc by? by bardzo wdzi?czny.
z góry dzi?kuj? i pozdrawiam.
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 8:33 am Temat postu: Re: pomoc w pisaniu pracy- atrakcyjno? turystyczna Skar?yska
kevin napisał:
gdzie moge znale?? literatur? przydatna przy pisaniu pracy, a szczególnie o tytu?y pozycji których powinienem szuka?. Przyda?y by sie te? mapy gminy najlepiej w wersji elektronicznej
W temacie literatury proponuje kontakt z PTTK oddzia? w Skar?ysku-Kamiennej. Na pewno pomog?, a i biblioteczke maj? w?asn? sporaw?.
Co do ?róde? na pewno mo?esz si? powo?ywa? na nasz wortal je?li znjadziesz co? ciekawego.
O szczegó?y w razie czego pytaj.
Rozwój turystyki w Skar?ysku i okolicach to szansa tylko trzeba mie? na ni? pomys?. Polecam tematy na forum.
Podpowiem ze móg?by? przeanalizowa? Lokalne Plany Rozowju Gminy i powiatu w kontekscie twojej pracy (dostepne musza byc na BIP) i z tego te? ci wyjdzie jakie jest nmastawienie lokalnych w?adz do tego tematu.
Gdyby powsta? na podstawie twojej precy Plan Rozwoju Turystyki dla Gminy by?aby to praca z namierzalnym efektem nie tylko analityczno/opisowa - moze radni by sie nad tym uduchowili