Paintball na Z-3 zawody w Skar?ysku
27-08-2006 na by?ych terenach Zak?adów Metalowych - Z-3 odby?a si? gra paintball-owa. Gospodarze zapewnili miejsce oczywi?cie odpowiednio zabezpieczone, jak równie? scenariusze zabaw i po?ywienie dla g?odnych.
Scenariusze jakie planowano zosta?y ju? w trakcie troch? zmienione a z niektórych zrezygnowano.
Ale planowano nast?puj?ce:
- mapka do scenariuszy
http://www.paintball.mediakielce.pl/tabela/tabela.html
- czas ka?dej z gier max. 25 min.
- trafienie jest zaliczone je?li zawodnik lub jakakolwiek rzecz która niesie (poza balonikiem) zostanie trafiona (w tym tak?e niesiona przez niego przeszkoda). za trafienie uwa?a si? splasch lub (na co zwracam wszystkim szczególna uwag?, bo takie s? zasady gry fair play) przyznanie si? przez zawodnika, ze zosta? trafiony.
scenariusze:
I - typowy deatch match (celem zapoznania si? z terenem lub go sobie przypomnienia) - jedna grupa startuje po jednej strony du?ej hali na linii H, druga po drugiej strony hali. gra na ca?ym polu
cel jasny : wyeliminowanie przeciwników, wygrywa strona, która straci mniej zawodników
II - j.w. zamiana stron
III - walka w budynku ST, jedna strona startuje w jednej klatce schodowej, druga w drugiej, gracze nie mog? opuszcza? budynku ST, cztery obiekty rozmieszczone budynku ST (po 1 pod schodami w klatkach schodowych, po 1 po ?rodku budynku na obydwu kondygnacjach),
cel: zdobycie wi?kszej ilo?ci obiektów ni? strona przeciwna, przy czym obiekty mo?na odbija? i nie wolno zmienia? miejsca ich usytuowania
IV - j.w. zmiana stron
V - (gra le?na) obrona obiektów PPP, jedna strona rozmiesza obron? w lesie na i wokó? obiektów PPP, druga strona startuje z bunkra 0-2. gra na ca?ym polu
cel: przynajmniej jeden z cz?onków grupy atakuj?cej musi dotrze? do jednego z obiektów PPP
VI - j.w. zmiana stron
VII - transport vipow (balony), jedna grupa startuje z bunkra 0-1, druga z bunkra 0-3, ka?d? z grup niesie po dwa balony. gra na ca?ym polu.
cel: ka?da z grup musi dostarczy? vipow (w nienaruszonym stanie oczywi?cie ) do bunkra dru?yny przeciwnej. zwyci??a ta ekipa, która dostarczy wi?ksz? ilo?? balonów. Osoba trafiona któr? niesie balon zostawia go w miejscu trafienia, trafienie balonu nie oznacza trafienia zawodnika, który go niesie
VIII - j.w. zmiana stron
IX - obrona budynku K, dru?yna broni?ca dzieli si? na dwie cz??ci (jedna z?o?on? z 5 zawodników startuje z bunkra 0-3 i Graja oni na ca?ym polu, pozostali rozmieszczaj? si? w budynku K i nie mog? z niego wychodzi?), dru?yna atakuj?ca startuje z bunkra 0-2 i gra na ca?ym polu
cel: zestrzelenia przez atakuj?cych balonu, który b?dzie usytuowany w budynku K, broni?cy nie mog? przenosi? balonu w inne miejsce
X - j.w. zmiana stron
Uczestników zabawy stawi?o si? liczne grono bo a? oko?o 60 osób nie licz?c osób towarzysz?cych. Pojawili si? go?cie z Lublina, Kielc, Poznania, Warszawy i jeszcze innych okolic bli?szych i dalszych.
Grupa Czerwonych
Grupa Bia?ych
Mimo braku sta?ych s?dziów oby?o si? bez problemów, a wyst?puj?ce sporadycznie sprzeczki wyja?niane by?y w przyjaznej atmosferze.
Mo?na by?o obejrze? najnowsza mod? maskowania w terenie.
Czasami jednak nic nie pomaga?o i schodzi?o si? z pola troch? pomalowany w gorszym wypadku poobijany.
Nie zra?a?o to jednak p?ci pi?knej od brania udzia?u w kolejnych scenariuszach.
Tu macha do Was autor tekstu.
Reszta zdj?? tutaj:Galeria
Filmy z innych akcji:
Grenada i Sobków
Zdj?cia: Qwerty
Scenariusze: Druii
Opracowa?: Polo
Prawa autorskie © Skar?yski Wortal Turystyczny Wszystkie prawa zastrzeżone. Opublikowane: 2006-08-28 (1885 odsłon) [ Wróć ] |